Monday, September 14, 2009

dark secret

aku tak sure semua org ada dark secret atau tak. tp aku ada. klu boleh aku tak nak org tahu pasal nie. aku takot, malu, sedih, benci, marah.. just org yg tertentu jer tahu pasal nie. walaupon perkara tue dah 3 tahun berlalu tp aku masih tak dapat melupakannya. kadang2 time nak tunggu lena, time tue la semua bayangan hitam muncul. aku sedih dan benci sgt. aku tak tahu apa riaksi aku klu aku terjumpa dgn dia kembali. mungkin time tue aku akan bunuh dia kot. aku betol2 mengharap perkara buruk berlaku dlm hidup dia. aku betol2 mengharap hidup dia terseksa. tp terseksa ke dia??? tah2 dia masih lg dgn peragai setan dia tue. argh!!!! tak baik kan mendoakan keburukkan org. tp apa yg dia telah buat kat aku, mampu ke aku utk lepaskan?? aku rasa aku dah mula belajar memaafkan sbb di situ aku temui ketenangan.. hope aku mampu utk terus melenyapkan kisah silam ini.. luv u. XoXo.. muah..

No comments:

Post a Comment