Wednesday, February 10, 2010

merapu sebentar di it lab

sementara menanti time masuk praktikel. di sini lah aku meluang masa..(IT lab). melihat patient yg sakit teruk adalah sesuatu yg aku tak sanggup. kesian dowh.. derita aku tgk diaorg. agaknya sbb tue la aku tak sanggup nak jd nurse. tp bidang nie still memaksa aku utk melihat penderitaan mereka. =(

DUIT...
kat mane aku perlu cari duit nak bayar fees nie..
kalaulah bulu boleh di jual.. (bulu yg panjang, tebal dan kerinting bernilai rm10,000)
atau..
perlukah aku mencari sugardad?(owh mungkin tidak..)
atau..
buat perniagaan internet mungkin.. (dah try.. tp tak berjaya pon lagi.. =( )
tolong bukak nie.. http://jutawanklik.com/?a_aid=dil_emma

ada cara apa lagi yer yg boleh di cuba?

aiyak!!! sudah pukul 1. kol 2 mau start keje. mari kita tawaf satu hospital utk ari ke-3. =)

No comments:

Post a Comment