Monday, May 17, 2010

sopak garam

aku alergik!!!!!! waaaa.....

tp tue ari jumaat yg lalu or maybe khamis lalu kot.. aku dah lupa la..huhu.. =D

ok la.. i know.. i know.. nie crita basi..

let me xplain ok.. i like cicak jatuh dlm tepung which is mr. D said i have 'crisis identity'. (owh! si busuk itu memang suka je nak sakitkan hati..).

my mom said ia adalah sopak garam. don't ask me what is that ok..coz i don't know. ubat dia ialah bedak sejuk yg di campur dgn garam. oleh sbb satu bdn aku bengkak n merah2 termasuk la muka aku kene skali.. (ala..dah tak comey dah aku..) aku pon lumur la bedak sejuk seluruh bdn n muka.. rupa aku..owh! dah mcm pocong ok.. (sejak bila pocong pakai bedak sejuk????)

nie gambar yg aku amek. nampak dlm gambar mcm tak teruk. tp trust me la.. ia sgt teruk dan i bet korang tak nak kene penyakit nie. dah rasa miang n gatal2. tergaruk2 mcm beruk.. (again mr. D kata aku memang sah ade krisis identity..)



nampak mcm ruam tp bkn ruam ok..




nampak mcm tak teruk. but trust me..ia sgt teruk



gatalnya~
apa???!!!! nak tgk gambar muka i.. NO..NO..NO.. JGN HARAP.. malu siot.. tp skrg i dah sihat. dah cute kembali..
huhuhu.. (^_^)
# tak sedapnya buah peria.. tak tahu nape aku mkn..


No comments:

Post a Comment