Saturday, February 26, 2011

ubat tahan sakit utk penyakit sedih

aku api dia pon jd api gak..
aku diam.. dia pon diam jugak..
aku ckp elok2 suruh dia g tidoq.. terus dia tak ckp2.. tidoq dah kot..
hangin betol aku..

aku minta maaf langsung takde respon..
geram btol aku!
terus aku letak fon.

hantaq pulak msg say sori..
tp dia tak respon pon.. sampai hati..
gugur jugak ayaq mata nie..

tp takpe aku layan crita korea sambil nangis. cara jimat air mata.
letih lak nangis. so kene tidoq.

bgn kul 1.45pm.
tgk fon.. takde msg pon.. =(
layan hindustant lg bagus..

tetiba..
tet! tet! bunyi msg masuk..
AS>    semekom
asal jantung aku berdebar nie?
MP>    wslm
AS>    watpe?
MP>    tak watpe.
AS>    dah mkn ke?
MP>    blom.
AS>    ok

mcm tue jer ke? ='(

g dapur cari megi.
robek peti ais cari benda2 yg best utk di masukkan dlm megi.

mula2 ketuk bwg putih n hiris halus.
potong cili padi 2 biji kasi pedas. leh nangis masa mkn.
tuang minyak skit. pastu tumis bwg putih n cili padi.
tuang air..
takde sayur tak best la pulak. g petik terung bulat kat blakang umah jup.
amek 2 biji cukup. kita potong 4. pastu buang dlm periuk.
bubuh serbuk perencah megi kari, sos tiram skit, sos cili satu sudu.
kaco.. n kaco..
potong isi ketam n buang dlm periuk.
masukkan telur..
pastu last skali masukkan megi n tutup api.

time to eat!
jom mkn sambil nangis.. ='(

kan senang nk hepikan hati aku yg lara nie..

No comments:

Post a Comment