Thursday, August 4, 2011

kisah 1 ramadhan..

part 1

pagi2 lagi dah kene bgn awal nk balik ipoh..
sampai jer umah kat ipoh..
buka jer pintu umah..
ish..bau ape nie.. busuknya...
semakin busuk bila aku g ke dapur..
ya allah!!!
aku nie duduk satu umah dgn 'anak pompuan' ke atau ngan 'pompuan + anak' = pontianak!!!!!
sampah brapa hari dah tak buang..
bau busuk mcm bangkai..
hidung diaorg nie semua tersumbat ke?
hangin btol aku!!!
sabo jer la..
nasib  baik aku off arini.. klu tidak sia2 jer la posa aku memaki hamun org..



part 2

"kak..lapar la.."
  "aku tak lapar sgt sbb aku bgn sahur smlm.."
    "g la beli pape utk mkn.. mcD ke?"
"eh! ko tak kisah ke? ko kan posa.."
    "aku tak kisah pon..."


bila 1 kepala jer mesti tak jd pape..
tp.. bila dah 3 kepala.. tue yg jadi perangai sekor2 mcm antu.. ish3..



part 3

dugaan posa paling besar yg aku terima..
tak sangka.. dan langsung tak terlintas di fikiran pon pasal menda nie..
hancur rasa hati nie bila semua rahsia terbongkar..
bukan dr dia sendiri tp dr mulut org lain..
tak tahu nk luahkan pada siapa la time tue..
tak tahu nk percaya siapa pon..
nape la semua nie berlaku..
apa la salah aku pada kalian..
boleh sesiapa beri aku jawapan tak...

No comments:

Post a Comment