Thursday, December 10, 2009

the evil me

smlm aku mengalami kesedihan yg melampau. tp arini aku gembira kembali. result aku dah kluar.. and alhamdulillah aku pass. yahoooo..ya beda bedu.. walaupon pointer aku tak sampai apa yg aku target tp takpe la.. sbb aku memang mintak pass jer sbb aritu aku memang tak leh nk buat sgt.

**********************

pastu one of my friend call me. the one who got fight with me one moment ago. actually ktorg sbnarnya tak penah benci antara satu sama lain. cuma org di sekeliling ktorg jer buat ktorg feel that way. u noooo...mulut org mane leh kita nak tutup. tp kat sini aku ngaku aku penah benci dia. marah kat dia. and aku penah buat benda yg aku rasa sgt tak patut.

aku tak berniat langsung nk putuskan hubungan diaorg..

daaammmm.. jahatnya aku.

tp aku cuma kasi no fon jer.

and aku sokong si pulan rampas bf dia..

dua tue jer yg aku terlibat. kalau la dia tahu pasal nie mati aku. hope biar la dia tak tahu yg aku terlibat sama. masa tue aku marah sgt kat dia. aku benci sgt kat dia. di tambah dgn hasutan org sekeling..

oh tidak!!!!! dulu aku sangka dia yg jahat. tp rupanya aku lagi jahat dr dia..... hati ku lagi busuk dr dia... now aku sgt menyesal..

No comments:

Post a Comment