Friday, December 18, 2009

selamat berhijrah

setiap tahun aku berazam yg aku akan berubah menjadi org yg lebih baik. tp setiap tahun hasilnya masih sama..


aku still tak berubah!!!


  • aku nak jd anak yg baik
  • aku nak jd pelajar yg berjaya (CGPA dpt 3 ke atas klu boleh)
  • jd kekasih Allah swt yg lebih baik (tak tinggal solat klu boleh which mean I know memang tak boleh punya)
  • no more malas2 (opss!!! setiap thn x pernah berjaya)
  • kekalkan relationship dgn dia (luv u buchuk)

tue jer kot buat masa nie..
yg kat atas tue pon blom tentu lg boley berjaya.

baiklah..
mission impossible akan bermula esok!




SALAM MAAL HIJRAH BUAT SEMUA


perancang thn ini adalah lebih baik dr thn2 lepas..
perancangan thn lepas terlaksaana melebihi dr apa yg dirancang..





No comments:

Post a Comment