Thursday, December 8, 2011

nasi masuknya ke mulut


ini aku masa ngah tgk crita cinderella's stepsister setiap ptg kat tv2.
bukan crita tue jer aku berperangai pelik mcm tue. boleh dikatakan semua cerita yg emo aku jd mcm tue.
aku tak boleh tgk crita org asyik kene buli nie.. geram rasa..

kadang2 aku tertanya2 kenapa la aku ade perangai pelik nie.
tgk drama jer pon.. tp  emo terlebih..






ini pulak mama aku masa dok tgk crita indon kemilau cinta kamila.
masa aku sibuk mengadap laptop tetiba jer mama aku ckp sensorang..
aku ingat dia ckp dgn aku. rupanya dia dok ckp dgn tv.
mama aku emo rupanya..
maklum la kan semua crita indon byk slot nangis dan org kene tindas..






skrg korang nampak tak ape persamaan kami?
kini baru la aku tahu..
mana masuknya nasi klu tidak ke mulut...(^_^)




1 comment: