Sunday, December 4, 2011

situasi di sebuah stesen bus

cuba korang perhatikan situasi nie..
apa yg bermain di fikiran anda?
ada tak di antara anda yg rasa mcm nk lempang2 jer mereka itu?

terus terang aku ckp.. aku tak suka btol la ngan org yg suka merokok nie. diaorg nie memang tergolong dlm golongan org pentingkan diri sendiri tau tak. bila depan family pandai pulak diaorg g isap rokok jauh2. diaorg tak fikir ke org lain pon ade family jugak. diaorg tak tahu ke yg kesan asap rokok pada org yg sedut tue lg tinggi dr org yg isap!!!

cuba tgk gambar tue..
korang rasa kat mane aku nk lari? hampir semua tempat ade perokok. Ya Allah.. tuhan saja la yg tahu bertapa peningnya kepala aku time tue..



dalam dok marah tue terfikir jugak aku benda2 nie..

ikotkan hati nak jer guna pili bomba tue...

gadis yg lemah lembut bisa bertukar jd gangster kot!

ini mknan kau!!!!



tue semua aku ckp dalam hati jer la.. nak buat sumpah aku tak berani.. 
last2.. aku ambil keputusan utk buat mcm nie jer la...
pakai mask yg ade gambar rokok!!!! huhu..





P/S: KATAKAN 'TAK NAK' PADA ROKOK!

No comments:

Post a Comment