Sunday, October 18, 2009

1% vs 100%

who is he? y I always want to know him much deeper? untill now I still dont know y.. dia seorg yg sgt nakal. selalu nak sakitkan hati aku. nak kata romentik memang tak langsung la.. tp dlm nakal dia seorg yg sweet sbnarnya.

masa mula chatting dgn dia aku ingat dia tue tah pakcik tua mane la.. langsung takde feeling kat dia. klu ada pon 1% jer la. tp sape sangka yg 1% tue la skrg nie dah meningkat jd berapa % pon aku tak tahu la. kadang2 yg kita sangka 100% tue blom tentu akan serasi dan blom tentu akan berkekalan. maklum la dah 100% kan.. nak tingkatkan sampai brapa % lagi.. org tue dah cukup perfect di mata kita kan..yg 1% nie selalunya kita tak nampak. kadang2 yg 1% mungkin akan jd yg lebih baik dr 100%.

dulu dia seorg yg sgt ego. tak penah nk mengalah. mengharap dia pujok jgn harap la. last2 diri sendiri yg merana. tp td dia marah aku. sbnrnya punca tue dr aku jugak. aku agak terkilan jugak la dgn kata2 dia. menitis jugak air mata nie. tp let him know im crying.. NEVER!!!!! so, lepas say gut nite dia say sori. terkejut aku. dlm masa yg sama terharu jugak. he never been like this before. maybe sbb aku sentiasa beralah dgn dia. so, dia dah mula blajar beralah dgn aku jugak kot.. kot la kan.. lepas dah say sori semua2 tue dia panggil aku.. "daling..." aku pon jawab la.. "yer.." dlm hati dah berbunga2 ingat dia nak ckp i luv u. tp yg kluar.... "daling busuk!!!!!" hampeh punya boyfriend!!! buat aku malu jer..

kesimpulannya..kitaorg still dlm proses mengenali. byk lagi benda yg aku nak tahu pasal dia. walaupon kadang2 dia tue annoying. tp mengenali dia adalah sesuatu yg fun.. aku berdoa hubungan kitaorg nie berkekalan la.. kwn2..doakan aku ya.. luv u all.. muah..

1 comment:

  1. betol tuh wanie..seseorang tetap ada kelemahan dan keburukan tersendiri..dan kita pun ada kelemahan kita jugak...masa tgh bercinta nih la nak kenal mengenal kan? hope ko ngn die berkekalan la ye...aku still dgn complicated life aku jugak...

    ReplyDelete