Sunday, October 11, 2009

punah sudah harapan ku..

waduh... punah semua harapan aku. ingatkan dia tukar group. rupanya tak pon. sengal btol la.. hope dia tak gedik time tue sudah. bila dia menggedik tue yg aku tak leh nak terima. lain2 tue no hal lagi. so, aku kene profesional la. arini aku jumpa org yg teruk. kat luar sana ada org lagi teruk dr dia yg aku nak kene hadapi. bak kata kwn aku yg otak dia senget skit tue. "ko anggap jer diri ko paling cantik kat situ. ko paling menarik dan semua org beri perhatian kat ko. biar dia jelous dan sakit hati. lagi pon dia menggedik sbb dia nak org beri perhatian kat dia...maklum la dia tak nak kalah..". memang betol apa yg kwn aku ckp. tp malas la.. takpe la.. biar la aku menghadapi hari2 muka dgn tabah.. mind set kene kuat time tue. klu tidak leh letup jugak gunung berapi nie..

No comments:

Post a Comment