Thursday, October 8, 2009

penyakit hati

aduh! benci btol la dpt satu group dgn dak tue. bdk yg penah buat palat kat aku. asal la diaorg susun group mcm tue? nampaknya memang setiap sem la aku dgn dak tue. bosan tol la. tambah lagi klu dia buat perangai gedik dia tue. tue yg aku tak leh nak terima langsung tue.

Ya Allah... nape la aku ada penyakit hati nie. susahnya nak singkirkan penyakit hati. aku dah ckp dgn diri aku sendiri yg aku dah maafkan dia. tp still kenapa aku masih ade buruk sangka dgn dia. mungkin sbb aku fobia dgn dia kot. setelah ape yg dia penah buat kat aku dulu. aku jd mcm tak percaya kat dia lagi dah. mcm mane la nanti aku nak hadapi prektikal dgn dia.

penyakit hati nie ada banyak jenis. 1. dengki 2. buruk sangka dan yg lain aku dah lupa la. sbb aku ada nampak buku nie kat kedai buku tadi. penyakit hati aku yg nie --> buruk sangka!!! tp aku buruk sangka kat minah tue jer la. sbb dia kan @#$%^&. so, nak buat mcm mane nie? maybe aku patut fikir positif kot. tp tgk la nanti apa kesudahannya. malas la nk pk pasal dia. boring betol.

No comments:

Post a Comment