Sunday, November 22, 2009

cita2 yg terpendam..

tetiba jer aku rasa aku nak berenti belajar dan ingat nak belajar menjahit jer.. boleh tak? aku memang dari dulu lagi minat nak design baju sendiri. tapi dok pendam jer niat tue. nak guna mesin jahit tak reti.. huhuhu.. tp leh blajar kan.. td g tgk langsir.. cara buat mcm senang jer.. klu kat kedai cina langsir harga sampai rm 700++ klu kain elok la.. tp harga kain murah jer.. harga renda pon murah jugak. tp dia kaut keuntunggan punya la byk. kat kedai td tue makcik tue jual dlm rm400++ (kain elok dan ada kualiti) jenis yg 3 lapis punya.. lawa..

so skrg nie mcm mane? nak blajar ke atau nak menjahit? klu menjahit nie keje dia penat.. tp klu dah minat penat bukan lagi persoalan.. betol tak?

makjang pija aku berkerja dan buat part time menjahit.. so, aku rasa maybe aku patut habiskan belajar dulu kasi parent aku tak rungsing kepala dgn perangai aku. dah dapat keje nanti maybe aku akan keje dlm dua tiga thn. pastu klu ada peluang menjahit.. aku g blajar menjahit secara part time dulu. then klu hasil dia memberangsangkan leh la aku buka bisnes..

ok tak perancangan aku??? hehehe..

No comments:

Post a Comment