Monday, November 9, 2009

duit! duit! di mana kau duit?

waduh...baru 4 ari aku kat umah. tak sampai seminggu pon lagi. bosan gila n boley gila dibuatnya. aritu masa kat ipoh tergedik2 sgt nak balik umah. bila dah balik umah rasa ilang akal lak tak tahu nak buat apa. tido tok sah kata la... memang tak ingat dunia punya. sampai dah naik lebam bijik mata nie hah.

member2 aku semua ajak aku g jalan. tp aku enggak ada duit. baget lari dowh.. mcm mane nie? mane aku nak korek duit? nie semua salah mara lambat benar nak kasi pinjam duit. klu la taik mata boleh di buat jual. perrrhh.. leh jadi jutawan aku. klu bulu leh jual lak memang aku kalah la.. sbb mesti menang kat makhluk2 berbulu punya... hahaha...

nak duit punya pasal sampai aku telah mengeluarkan idea yg pelik.. haha.. erm.. rasa2 patut tak aku cari keje. tp aku nak keje ape? klu dah keje nanti takde cuti. ala... boring la... cara lain nak cari duit mcm mane ek? klu minta kat bank 'pama' memang sah2 tak kan dapat dapat punya.. aiyooo...runsing2...

No comments:

Post a Comment