Monday, November 23, 2009

entah la..

aku sangat la bosan.. nak main sms dgn anak kerbau.. 2 sms aku jer dia reply pastu dah sunyi sepi enset aku tue..

tetiba jer aku dengar lagu nie...

Cukup Sekali - Jay Jay

Di saat kupinta keputusanmu
Kau masih menanyakan semalamku

Bertanya tentang dia dan keheb
atannya
Sedangkan segalanya telah engkau tahu

Tiada rahsia hidupku

Di saat kulahirkan kekesalan
Sengaja kau mengambil kesempatan

Mengungkit perbuatan dan keterlanjuran

Kau ulang bercerita tentang hati luka

Membuat ku rasa berdosa


Demi masa depan yang kita mimpikan

Hapuskanlah kenangan yang mengusik perasaan

Tiap kali memandangmu tak terhingga kesalku

Maafkan aku sayang menodai kepercayaanmu


Andainya ku dapat menarik kembali

Detik-detik hitam yang berlalu

Kesilapan serupa tak akan ku ulangi

Cukuplah sekali menyakitimu

Cukuplah sekali kau membenciku


you just deserve it!!!! dah pandai buat pandai la tanggung akibat. nie lah penyiksaan yg amat menyakitkan.. penderaan hati!!!!
hah hah haaaa..!!!!

No comments:

Post a Comment