Tuesday, March 16, 2010

duit! duit! di mana kau duit!

hati, minda, mulut, semua turut menyanyikan lagu..

"duit! duit! di mana kau duit?
la..la..la..lal..la..."

Ya Allah.. bantu la hamba mu ini..murahkan rezeki ku Ya Allah.. nak nangis rasa bila duit takde. rm4k mane aku nak korek nk bayar fees.. nak pinjam bank MAPA. diaorg pon ngah takde duit lagi. runsing kepala otak nie. esok nak test tp takde mood nk study sbb di bebani dgn masalah kewangan. sesak dada nie di buatnya. sblom final nak kene bayar.. mane nak korek duit???? apa diaorg ingat mak pak aku kilang cop duit ke??!!

harapan aku hanya pada sorang. harap2 dia dapat la membantu. esok baru tahu jawapan. klu dia tak dapat tolong aku. aku tak tahu nk minta tolong sape lagi dah. pening kepala nie di buatnya..

duit poket kering. elaun yg MARA kasi abih licin. tak tahu la g mane semua duit tue. boros sgt ke aku nie? dulu sblom dpt MARA tak mcm nie pon.. duit sentiasa jer cukup. tp skrg...... tenat rasanya...

p/s: kene cari side income nie.. tp nk buat apa yer?

No comments:

Post a Comment