Saturday, March 6, 2010

kesetiaan di uji

ala...sedih rasa hati bila daling kasi tahu yg dia nk jd dreba kpd seorg awek kaya di KL. katanya nk g cari sesuap nasi. memang dia nk g cari rezeki. tp hati ku ini rasa berat nk lepaskan dia g. tp klu dia tak g mane nk ade duit.. mcm mane klu awek tue jatuh hati kat daling? klu daling jatuh hati kat awek tue mcm mane pulak? ala.. sedihnya aku.. =(

aku tak nak daling pergi... waaaaaa... ;((

*****

aku chatting dgn sorang mamat sabah nie. nakal dia sama mcm daling. cuma dia berpelajaran jer la. dah brapa mlm dah aku asyik chatting dgn dia. aku mcm mula ada perasaan suka kat dia. adakah aku curang? owh tidak!!!! di sini kesetian aku teruji.

*****

tpkan.. pas daling ckp dia nak g KL hati nie rasa sayu sgt.. so, kiranya aku masih sayangkan daling. cuma hati aku jer di uji. lagi pon blom tentu yg sabahan nie leh terima aku mcm mane daling terima aku. bukan senang aku nk buka pekung di dada. dan bukan semua boleh terima kenyataan.

aku rindukan daling walaupon skrg nie aku ngah chat ngan dak sabah.. aiyak!!! memang aku buat keje gila..

No comments:

Post a Comment