Sunday, March 21, 2010

hari keinsafan

di saat aku menyambut hari lahir ada insan lain yg kehilangan nyawanya. aku bersyukur kepada Allah kerana aku masih lagi hidup. masih lagi mampu utk menulis blog nie.

hari ini bukan lah hari kegembiraan bagi aku. hari ini adalah hari yg sedih dan penuh keinsafan. adik kepada seorg kwn aku telah pulang kerahmatullah pada mlm td. walaupon aku tak penah jumpa adik dia, tp kesedihan dia turut aku rasai.

kadang2 aku selalu fikir nape Allah bagi dugaan mcm nie.. tp bila kita lihat dugaan org lain lg teruk kita akan rasa tak besar mane pon dugaan kita tue.

tabahnya dia..

aku mungkin tak akan setabah dia.. kerana aku tak sanggup untuk kehilangan org2 yg aku sayangi..

"Ya Allah.. KAU panjangkan lah umur mereka.. lindungi lah mereka ya Allah.. jauhilah mereka dari segala malapetaka.. Amin.."Italic

Al-Fatihah buat allahyarham adik ina..



# klu Allah nak cabut nyawa, DIA tak perlu nk tunggu kita tua..

No comments:

Post a Comment