Sunday, May 1, 2011

jalan jalan cari mkn

jalan..jalan.. cari mkn.. la..la..alala... (lagu jln2 cari mkn)

argppp.... ops! cis! sendawa bau kambing ciot!
pasni tobat chek tak mau mkn kambing lagi.

me and my family suka bangat jln2 cari mkn and cuti2 malaysia. so, td ktorg g puncak mutiara cafe (tolong promot kedai nie jup walaupon tuan kedai nie dah kaya raya) kat kmpg pelet. tempat nie dah byk kali masuk tv tau. kepada sesiapa yg suka mkn kambing tue sila la g sana. tp sila bawa duit banyak skit ok. karang takot kene jadi tukang cuci pingan pulak kat situ. nak lebih selamat sila bawa kad kredit. =)

masa mula2 sampai tempat tue. ktorg disambut dgn bunyi mak kambing and anak kambing. 'slambeeeeekkkk dateeeeeeeeekkkk beeekk..' (kambing pon pandai ucap selamat dtg ke? pelik..) dalam hati gua. klu la mr. D ada mesti dia ketawa kata member2 aku ucap slamat dtg. gua kenal sgt dgn perangai dia tue. klu nak kenekan gua dia la no satu.

gua td mkn lamb grill. nampak mcm skit. tp kenyang bangat dowh (utk saiz perut gua la). my mom mkn briani kambing grill. my dad mkn briani peha kambing. my ensem little brother mkn briani kambing masak itam. owh! semua kambing! mkn kat ladang kambing pulak tue. bek! bek! bekk ehh eekk!!!

tp korang jgn riso. kat sini ada jual ayam, rusa, arnab (tak sampai ati nk mkn sbb dia comel mcm meow), burung unta and err..tak abih baca. korang g la sana sendiri.

gua kasi tau mr. D td yg gua mkn lamb grill. nak tahu dia ckp apa tak???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"kamu ni jenis kanibal ke? sama spesis pon kamu leh mkn.."

another msg

"takpe la, kamu leh tambah daging kamu"
 (mentang2 la gua nie sekeping jer. dia ingat dgn mkn dging kambing leh jdkan aku brisi ke!)

how dear dare him. sampai hati ckp gua mcm tue. kan betol kan apa gua ckp. dia memang suka kenekan gua. busuk punya org! takpe. esok klu free gua akan buat entry baik punya pasal dia.. wahahaha.. (idea jahat menjelma).



 
apa senyum2?!!! tgk muka lu pon gua tak hingin la!



ops! lupa nak kasi tau. masa balik tue takde pon kambing2 nie ckp selamat pulang. mungkin diaorg marah sbb aku mkn kwn diaorg kot! =P


No comments:

Post a Comment