Friday, May 6, 2011

luahan jiwa raga

bengangnya aku!!! asal la en aziz tue buat soklan yg terlampau senang sgt. lain kali bagi la soklan yg susah skit. br mencabar skit otak aku. sbb terlampau senang la aku tak leh nak jawab soklan exam td. bayang kan 10 soklan suruh define istilah and markah dia 20. sakit tak hati. kita punya dok study benda yg tak faham bg faham last dia suruh terangkan istilah jer. siot betol la! dah la smlm punya exam pon tak brapa nk leh jwb sgt. fuckir btol la!

hello! paper 1 and 2 kredit hour jer. nak kene baca mcm 10 kredit hour. bangang shial!


..........


korang faham tak ape masalah aku skrg nie?

masalah aku ialah aku tak dpt terima kenyataan yg soklan exam tue sgt senang tp aku still takleh jawab.

korang faham tak?

tak faham takpe. dont bother me..

No comments:

Post a Comment