Monday, May 30, 2011

secret admire

kwn2 aku kata dia minat kat aku.
diaorg suka sgt bila dia suka kat aku.
tp aku langsung tak suka kat dia. geli siot dia tue..
tp betol ke org kata klu kita benci org tue nanti jd sayang?
tp.. aku rasa semua tue tak mungkin berlaku dan tak akan berlaku.

memang la muka dia cute.
tp bukan rupa yg jd ukuran.
aku tak suka la dia dok intip2 aku.
kadang2 bila aku bertembung dgn dia, terus aku cabut lari.
penah satu hari tue aku terpandang dia duduk diam perhatikan aku dr jauh.
aku terkejut.
so, apa lagi.. terus aku cabut lari naik motor kinah.
padahal aku tak reti pon nk bawa motor.
melihat aksi aku yg lari dr situ, dia pon berlalu pergi meninggalkan aku.
fuh! lega..

aku ada gambar dia..
korang nak tgk tak?
mane la tahu kot2 korang berkenan kat dia nanti.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

nie la dia.. so, sape yg berkenan tolong dtg tangkap dia kat umah sewa aku. aku memang takot and geli ngan dia....

No comments:

Post a Comment